Lietuvos turizmo informacijos centrų atstovai lankėsi Marijampolėje

You are currently viewing Lietuvos turizmo informacijos centrų atstovai lankėsi Marijampolėje

Spalio 16-17 dienomis Lietuvos turizmo informacijos centrų asociacijos atstovai dalyvavo Marijampolėje vykusiuose mokymuose. Atsinaujinusioje Marijampolės Petro Kriaučiūno viešojoje bibliotekoje dalyviams sveikinimo žodį tarė Savivaldybės mero pavaduotojas Artūras Visockis, kuris džiaugėsi populiarėjančiomis turizmo perspektyvomis Marijampolėje. Pirma mokymų diena buvo skirta temai „Skaitmeninis turizmas. Įrankiai ir jų panaudojimas“. Mokymų pradžia prasidėjo teletiltu su Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacijos atstove Sandra Carvão. Asociacijos atstovai turėjo progą diskutuoti apie geriausias pasaulio turizmo patirtis ir iššūkius. UAB „Multimediamark” atstovai Vytautas Švėgžda ir Martynas Kasiulis dalyvius supažindino su skaitmeninių produktų inovacijomis bei pristatė ateities marketingo galimybes ir strategijas turizmo srityje. Mokymų metu kalbėta apie interaktyvias ekspozicijas turizmo informacijos centrų erdvėse ir kituose lankytinuose objektuose, turistinių srautų generavimo strategiją bei apžvelgta Norvegijos patirtis. Mokymų metu buvo atliekamos praktinės užduotys, kurių metu dalyviai galėjo pasiūlyti savo idėjas turistų pritraukimui kitų miestų atstovams. Po intensyvių dienos mokymų asociacijos atstovai keliavo į Lietuvos kariuomenės Lietuvos Didžiojo Kunigaikščio Vytenio bendrosios paramos logistikos batalioną, kuriame miesto svečiai turėjo retą galimybę išvysti freskas senosiose kareivinėse, išgirsti karinio miestelio istoriją ir apžiūrėti bataliono muziejaus eksponatus.

Marijampolės turizmo informacijos centro darbuotojai, mokymų metu tapę miesto ambasadoriais, svečius pakvietė susipažinti iš arčiau su mieste veikiančiais maitinimo verslais ir „paragauti Marijampolės“, todėl pirmosios dienos mokymus vainikavo degustacija užmiestyje įsikūrusioje rezidencijoje „Grįžulo ratai“. Rezidencija pasirūpino svečių vakariene, o vėliau kiekvienas turėjo galimybę išbandyti kavinės-baro „KamBARys“, lietuviškų tradicinių patiekalų restorano „Starapolė“, „Namų“ restorano, azijietiškos virtuvės „Miami Wok & Sushi”, kavinės “Nica” ir “Senosios miesto kepyklėlės” siūlomą produkciją, skambant Marijampolės meno mokyklos kolektyvo atliktoms muzikinėms kompozicijoms.

Antrosios mokymų dienos veiklos vyko Marijampolės kultūros variklio „BWM“ patalpose. Šios dienos mokymai buvo koncentruoti į tinklaveiką. Domreg.lt atstovas Vaidotas Jakuška supažindino su kokybiško turinio kūrimo ir jo pateikimo tikslinei auditorijai priemonėmis. Asociacijos atstovams prisistatė skaitmeninius produktus kuriančios įmonės: UAB „Lispa IT“, UAB „Gluk Media“, „UAB „Wide Wings“, UAB „Iron Cat“, UAB „Hopro“ ir UAB „MultimediaMark“. Šių įmonių atstovai ne tik pristatė savo veiklą ir atliktus darbus, bet ir pademonstravo skaitmeniniam turizmui pritaikomus įrankius, t.y. virtualios realybės akinius, virtualios realybės dviračius, platformas, hologramas ir pan. Po įspūdžių gausos dalyviai turėjo galimybę pamatyti „Malonny“ piešinius ant pastatų sienų bei išgirsti jų istorijas ir reikšmes gidės Jurgitos Pazniokaitės-Bubnienės vedamoje ekskursijoje. Baigiantis mokymams įvyko asociacijos atstovų susitikimas su Lietuvos konferencijų ir renginių asociacijos pirmininke Jolanta Beniuliene, pristačiusia asociacijos veiklą ir bendradarbiavimo galimybes. Dviejų dienų LTICA susitikimą Marijampolėje vainikavo Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“ atstovų prisistatymas ir diskusija apie 2020 metų sausio mėnesį įvyksiančios turizmo parodos „Adventur2020“ aktualijas, rinkodarą ir turizmo informacijos centrų įsitraukimą.

Marijampolės turizmo informacijos centro atstovai dėkoja mieste veikiantiems maitinimo verslams taip nuoširdžiai ir aktyviai prisidėjusiems prie Marijampolės miesto įvaizdžio formavimo.